בחזרה לעמוד הקודם21/03/2017

המסע המופלא – 5 הבוטיקים שאסור לפספס

בין הפינוקים ש-NYX מציע לכם לבין שפע מסיבות ומסעדות מפנקות מסביבכם – קיימים בעיר 5 בוטיקים שהביקור בהם, ואפילו הכי קצר – הוא בגדר חובה עבור כל פאשניסטה

בוטיק ורנר לעומת בוטיקים רבים בעיר בחר לוקיישן מיוחד, כזה שמי שמכיר ויודע על הימצאותו – כנראה מבין עניין ויודע מה הוא מחפש.

בין פריטים ייחודיים של המותג השוודי המצליח  ACNE STUDIOS ו-ALEXANDER WANG,  תמצאו גם את קו הבייסיק של המותג הבלגי מייסון מרג'יאלה, MM6, ומותגים צעירים כמו GANNI הדני.

הבוטיק מחזיק במותגים האירופאים הכי חמים כיום ודואג להחזיק בסמפלים שקשה להתעלם מהם. ההתמזגות בין הסטייל האמריקאי לאירופאי נמצאת בנקודה הזו בדיוק, ולא משנה בני כמה אתם – אתם חייבים למצוא פריט. או שניים.

איפה?

זאב טיומקין 2, תל אביב

A post shared by Verner (@verner_tel_aviv) on

HILIT MOR

בוטיק חדש יחסית ואחד התוססים ביותר בנווה צדק האירופאית, המייבא בבלעדיות מה-show rooms הכי חמים במילאנו מותגים כמו MSGM, לצד מעצבי יוקרה כמו קארל לגרפלד, פראדה, קלואה, מותג הנעליים הנחשק N21 ועוד סמפלים מיוחדים מקוריאה ויפן.

הבוטיק מייבא את הפריטים בפינצטה, ואנחנו רק מזכירים לכם – אם מצאתם פריט שהוא אהבת חייכם החדשה, אל תוותרו עליו. סיכוי לא קטן שהוא היחיד.

איפה?

שבזי 47, נווה צדק, תל אביב

New Collection ✖Back Top We ♥️ | קולקצית הקיץ עכשיו בבוטיק / @anneandthecrwd_official

A post shared by HILITMOR BOUTIQUE (@hilitmor_tlv) on

KURO

המאורה האפלה של העיר – בוטיק קורו, היא דווקא במקום השוקק ביותר. על רחוב דיזנגוף הידוע, מתייצבת הפנינה החדשה בעיר לאוהבי הדארק.

הבוטיק מציע עשרות מעצבים ומותגים המבוססים כולם על טהרת השחור – בדיוק כמו משמעות שם הבוטיק, שפירושו שחור ביפנית.

בין תיקים ואביזרים של המעצב KOFTA, לצד יוליוס7 בתוספת מעצבים מקומיים ( ALATA– חן צור) מסתתרת תורה שלמה המעידה כי שחור הוא מזמן לא צבע למשבר נעורים, אלא נישה שלמה של סטייל מהשורה הראשונה, כזה שלא מתחנף ומעביר בדיוק את המסר הרצוי.

איפה?

דיזינגוף 204, תל אביב

NEW on our house MORPH KNITWEAR "Creation of Portland Oregon based designer Angela Thornton. Each Garment is crafted using the highest quality fibers- including linen, wool , cashmere, silk and cotton Many morph knitwear pieces are unisex.״. #darkfashion #morphknitwear @morphknitwear

A post shared by Kuro (@kurotlv) on

NOX STUDIO

אם אתם מחובבי הפינאפ ורוקאבילי (לא מכירים את המושגים? עברו לאייטם הבא!) אבל נוטים גם לפטיש ומחוכים, סביר להניח שמדובר במקום האידיאלי עבורכם.

בוטיק נוקס עבר מתיחת פנים והפך למותג נחשק שכל חובבת אופנה אלטרנטיבית מחזיקה בארון. הבוטיק משלב בין דגמי לטקס ווייניל צמודים וחושפניים לדגמי סיקסטיז בגזרות שמורות ומחמיאות למגוון מבני גוף – מפטיט עד לפלאס סייז. ההגדרה היא קשה במיוחד, כיוון שבאמת תוכלו למצוא הכל.

מרטרו לוינטג', עד לאופנה גותית יום יומית, ובגדי ים צבעוניים – והכל הכל MADE IN ISRAEL.

איפה?

אבולעפיה 5 קומה 2, תל אביב

Pinup vibes today #pinup #friday #vibes #pink #lace #corset #outfitoftheday #noxtelaviv

A post shared by Nox Tel Aviv (@noxtelaviv) on

Belle&Sue

ברחוב שינקין השקט עומדת לה חנות יפהפייה ומסקרנת – ומהחלון ניתן להבין בדיוק למה.

בל אנד סו היא המקום למצוא בו בייבוא בלעדי את המותג הלונדוני הלוהט צ'יפ מאנדיי, לאנשים שהאורבניות בוקעת מהם – לאוהבי הג'ינס & טישרט שביניכם. בנוסף, יחכו לכם מגוון מותגים אחרים כמו STATE, IZOLA, ונעליים של ג'פרי קמפבל האגדי.

המסיבה לא נגמרת בביגוד ונעליים, ותמצאו מגוון מרשים של תיקים, תכשיטים, משקפיים ואפילו מוצרי לייף סטייל לבית, לנסיעות, מגזינים לוהטים (KINFOLK) ובשמים.

איפה?

שינקין 41, תל אביב

זה הזמן לקולקציה חדשה ????#newcollection #cheapmonday #5preview #belleandsue #jeansjacket #nineties #nelliedress

A post shared by Belle & Sue (@belleandsue) on